nedeľa 26. januára 2014

Giveaway 2!

Viem, už ste takmer zabudli, že nejaká súťaž na tomto blogu pripadá do úvahy.. Ale na svoju obranu, bola som príliš busy so zhánaním lajkov!
No dobre ale naozaj. Keďže sa blíži deň sv. Valentína a ja veľmi rada zneužívam tieto sviatky radosti, pokoja a neskutočnej marketingovej hodnoty, pripravila som pre Vás špeciálny valentínsky giveaway a to ten, že! Tentokrát bude výhra to, čo si sám výherca vyberie! (samozrejme v rámci pochutín) V prípade, bude ignorovať inštrukcie a neuvedie preferovanú výhru, nuž, smola a vyberiem za neho ja.. ale vedzte, že to bude obsahovať nutellu. Ak ste teda alergickí na orechy, prípadne sójový lecitín, odporúčam Vám držať sa inštrukcíí!
 Pravidlá sú extrémne jednoduché:


1. olajkujte moju FB stránku TU
2. prinúťte aspoň jedného kamaráta (ale pokojne aj nepriateľa) olajkovať vyššie uvedenú stránku
3. zanechajte komentár (na tomto blogu pod príspevkom alebo na FB stránke) a v ňom Vašu preferovanú výhru (ak nemáte žiadny námet, zvoľte si aspoň, či preferujete slanú alebo sladkú výhru)
Vopred však upozorňujem, že TLAČENKA je neplatný komentár! (nie ako naposledy)
Súťaž začína 26. 1. 2014 a končí 11. 2. 2014. Preto výhra pre niekoho z Vás može znamenať valentínsky darček ;) alebo krmivo pre uzimené miniatúrne operence u dedka v záhrade na vidieku.
Každopádne lajkujte, komentujte a googlite prijateľné a hlavne transportu schopné pochutiny.
Za Vašu účasť vopred ďakujem a pamatajte (nefunguje mi tu a s bodkami):
,,Ten kdo řekl, že nezáleží na tom, jestli vyhrajete nebo prohrajete, pravděpodobně prohrál." Martina Navrátilová

9 komentárov:

Okuliarnik povedal(a)...

Steak z argentínskeho býčka

Unknown povedal(a)...

milkshake!
poprosim osobny dovoz, pripadne vyroba na miete :)

Unknown povedal(a)...

Pokud vyhraju, odmenu nechavam na tobe... (:

Unknown povedal(a)...

cheesecake lebo so to este nikdy nejedlaa a chcem ho! :)

Unknown povedal(a)...

vlastne ani makaronky som nikdy nejedla :P

Lucia Godorová povedal(a)...

Výhru nechám asi na tebe :) ale preferujem niečo sladké :)

Unknown povedal(a)...

Naval nutellovy cheesecake :-D prosim

Unknown povedal(a)...

už dlho som zvedavá na makarónky ;)

babô povedal(a)...

chcela by som vyhrať nejaku tortis pre daniela lebo mal narodeniny a ja som mu nemohla nijakú spraviť :-(